Visie

OBS De Spiegel is een veilige en betrokken school voor alle leerlingen, ouders en medewerkers. Wij zijn er voor ouders die het beste willen bereiken voor hun kind. Wij dagen de kinderen en de medewerkers uit om hoge ambities waar te maken. Samen maken we ons sterk voor goede leerprestaties, taal- en talentontwikkeling.

Wij zijn in eerste instantie een “gewone” basisschool. Toch willen wij ons onderscheiden. Dat doen wij door middel van het sportprofiel. De Meander: Dé sportactieve school, dé school in beweging! Dit profiel hebben wij voor u op papier gezet in een brochure. Deze kunt u digitaal op onze site bekijken en lezen.
Hiervoor klikt u op onze brochure om deze te bekijken. Dit is een toekomst perspectief waaraan wij: leerkrachten, kinderen en ouders dagelijks werken. Wij zijn erg trots op dit document en wensen u veel lees plezier.

De Spiegel biedt openbaar onderwijs. Wij stellen daarmee de school open voor alle kinderen, ongeacht hun godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras en geslacht.

Openbare basisschool De Spiegel:

• zorgt voor onderwijs dat het beste uit uw kind haalt
  • biedt uw kind kansen zijn of haar talent te ontwikkelen
  • is veilig en uitdagend in sfeer en omgeving

Lees meer over:

Praktische info: